Asiakkaat

Tavoitteena tyytyväisimmät asiakkaat

DNA haluaa tehdä asiakkaidensa arjesta inspiroivampaa, tuottavampaa ja viihdyttävämpää. Meille on tärkeää että yhteydet, palvelut ja laitteet ovat kuluttajille ja yrityksille tarjolla selkeästi, kustannustehokkaasti ja helposti, koska palvelujen ja päätelaitteiden kirjo nykymaailmassa voi olla mittakaavaltaan jopa hämmentävän suuri.

Kosketuspinta asiakkaisiin myynnin sekä asiakaspalvelun kautta on meille arvokas – niin puhelimessa, myymälässä kuin sähköisissä yhteydenotoissa. Haluamme kuunnella asiakkaidemme toiveita. Vahva panostus asiakaspalvelun parantamiseen, nopea verkko sekä laadukkaat, viimeisintä teknologiaa hyödyntävät puhe-, data- ja televisiopalvelut ovat asiakastyytyväisyytemme perusta.

DNA tarjoaa asiakkailleen teknisesti laadukkaita tuotteita ja palveluita, jotka ovat turvallisia käyttää.

Surffailun iloa ikäihmisille

DNA järjesti lokakuussa 2014 Pietarsaaressa SeniorSurf-tapahtuman yhteistyössä pietarsaarelaisen Jakobstads Åldringsvänner ry:n, OP-Pohjolan, Kelan ja JNT:n kanssa. Päivän aikana ikäihmiset pääsivät testaamaan verkkopankin käyttöä tabletilla sekä tutustuivat Kelan verkkopalveluihin, verkkolehtiin ja muihin palveluihin netissä. DNA ja JNT tarjosivat SeniorSurf-päivään laitteet ja liittymät.

– Ikäihmisten asiakaspalveluun erikoistuneen seniorilinjamme perusteella verkkopalveluiden käyttö onnistuu senioreilta oikein hyvin varsinkin tableteilla, joissa näytöt ovat suuria ja tekstiä, kuvia ja ääntä on helppo vielä itse suurentaa. Oleellista on tuoda laitteet ja palvelut helposti saataville ja antaa käytön aloituksessa kaikki tarvittava tuki, kertoo DNA:n Pietarsaaren asiakaspalvelupisteen päällikkö ja seniorilinjan esimies Maria Hällis.