Hyvän­tekeväisyys ja sponsorointi

Hyväntekeväisyys- ja sponsorointikohteemme linkittyvät luontevasti DNA:n liiketoimintaan, arvoihin ja brändiin.

DNA:n arvojen ja brändin mukaista yhteistyötä

Harkitsemme hyväntekeväisyyskohteet tarkkaan ja vaadimme, että yhteistyökumppanimme toimivat vastuullisesti. Pyrimme valittujen kohteiden kanssa pitkäjänteiseen ja tulokselliseen yhteistyöhön. Tältä sivulta voit lukea lisää joistakin hyväntekeväisyyskohteistamme.

DNA ja 100 Koulua

100 Koulua -hankkeen tavoitteena on auttaa Suomea pysymään opetuksen mallimaana myös tulevaisuudessa. Hanke huipentuu sataan konkreettiseen kokeiluun, jotka toteutetaan suomalaisissa kouluissa lukuvuonna 2016-2017. 100 Koulua on osa Suomen itsenäisyyden satavuotisjuhlavuoden ohjelmaa vuonna 2017. DNA on 100 Koulua -hankkeen pääyhteistyökumppani.

Lue lisää
 

DNA on SOS-Lapsikylän pääyhteistyökumppani

Joskus vanhemmat eivät pysty huolehtimaan lapsistaan yksin tai lapset ovat vaarassa menettää vanhempiensa huolenpidon. SOS-Lapsikylä auttaa näitä lapsia. Me DNA:lla tuemme lapsikylien toimintaa pääyhteistyökumppanina monin eri tavoin sekä rahallisesti että tietoliikenneyhteyksin.

Lue lisää
 

DNA tukee työn ja perhe-elämän yhteensovittamista

Mothers in Business voimaannuttaa äitejä yhteensovittamaan ura ja perhe, etsimään omaa kutsumustaan ja tekemään rohkeita päätöksiä työelämässä oman ja perheensä tarpeiden mukaan. DNA on yhdistyksen ensimmäinen valtakunnallinen kumppani ja tukee MiBiä muun muassa tarjoamalla Meeting Space -työkalun helpottamaan yhdistyksen etäkokouksien järjestämistä.

Lue lisää
 

 

Hyväntekeväisyyttä moneen kohteeseen

DNA tukee laaja-alaisesti erilaisia järjestöjä heidän arvokkaassa työssään esimerkiksi nuorten, vanhusten ja haastavissa elämäntilanteissa olevien avuksi. Esimerkkejä tuetuista kohteista: Suomen sotaveteraaniliitto, Vammaisten lasten ja nuorten tukisäätiö Vamlas, SPR:n vanhusten ystävätoiminta, WWF:n ilmastotyö ja lukuisia muita.

 

Sponsorointi on yhteistyötä

DNA on mahdollistaja ja suunnannäyttäjä, jonka toiminnan ytimessä ovat arvot ”nopea, rohkea ja mutkaton”. Mitä selvemmin sponsoroitavan toiminta tukee samaa arvomaailmaa, sitä luontevampaa yhteistyön aloittaminen on. 

Sponsoroinnilla tarkoitetaan kaupallista yhteistyötä, jonka osapuolilla on samanlainen ajatusmaailma ja arvot sekä halu puhutella samaa kohderyhmää. Tällöin myös kohderyhmä ja asiakkaat kiinnostuvat ja ottavat sisällön omakseen – jakaakseen ja kertoakseen siitä eteenpäin.

Sponsoroinnin tarkoitus on edesauttaa liiketoiminnan kasvua ja tukea markkinoinnin tavoitteita. Yhteistyön avulla vahvistetaan sponsorin brändimielikuvaa ja samalla tuetaan sponsoroitavan tavoitteita. Sponsoroinnilla voidaan esim. mahdollistaa nuorelle urheilijalle pääsy uralla eteenpäin.

Nopea, rohkea ja mutkaton DNA

DNA käyttää yhteistyöstä syntyviä sisältöjä ja tarinoita osana omaa markkinointiviestintäänsä ja PR-näkyvyyttä. Sponsorointi ei tarkoita pelkkää logonäkyvyyttä, vaan sopimukseen liittyy aina myös muita elementtejä, mm. mahdollisuus lisätarinan rakentamiseen markkinointiviestinnän tai sisältömarkkinoinnin käyttöön. Yhteistyön yksityiskohdista sovitaan aina etukäteen.

DNA sponsoriksi? Lue ensin nämä:

Miksi DNA:n kannattaisi sponsoroida juuri sinua tai edustamaasi tahoa? Mikä tekee arvoistamme tai tavoitteistamme yhteiset? Kerro! Käsittelemme hakemuksesi mahdollisimman pian ja otamme yhteyttä.

 
  Lähetä sponsorointihakemus