DNA's communications
DNA:n tutkimukset
Me DNA:lla pyrimme jatkuvasti kehittämään ymmärrystämme asiakkaista ja heidän tarpeistaan sekä markkinoista ja teknologisesta kehityksestä. Tässä ovat apuna tutkimukset ja analyysit. Niitä tehdään sekä DNA:lla sisäisesti että ulkopuolisten kumppanien tietotaitoa käyttäen.
DNA:n tutkimusten päätavoite on tuottaa arvoa DNA:n liiketoiminnan ja keskeisten sidosryhmien päätöksenteon tueksi. Tutkimustiedon avulla pyritään
- jatkuvasti parantamaan asiakaskokemusta (mm. asiakastyytyväisyystutkimukset, käytettävyystutkimukset, jatkuva palvelun laadun mittaus)
- ymmärtämään asiakkaiden tarpeita ja kehittämään DNA:n palvelutarjontaa vastaamaan näihin tarpeisiin
- jakamaan yleishyödyllistä ymmärrystä
Lisää DNA:n tutkimuksia
Koululaistutkimus 7.8.2019: DNA selvitti: Lähes kaikki lasten puhelimet ovat älypuhelimia ja niiden käytöstä on sovittu pelisäännöt
Digitaaliset elämäntavat osa II, 3.7.2019: Erilaiset TV-sisällöt katsotaan eri laitteilla
4.6.2019: Yli puolet nuorista arvioi somen auttavan ihmissuhteissa – ero vanhempiin valtava
Digitaaliset elämäntavat osa 1, 15.5.2019: Hyvinvoinnin mittaaminen ja ruokaostokset netistä nosteessa
Koululaistutkimus 20.11.2018: Vanhempien selvä enemmistö arvioi, että Suomessa esiintyy digitaalista eriarvoistumista lasten keskuudessa
Digitaaliset elämäntavat -tutkimus 29.5.2018: Liikkuva kuva valtaa suomalaisten mediaympäristöä – katselu jakautuu useille eri laitteille
DNA:n digibarometri 18.4.2018: Suomalaiset liikkuvat yhä ketterämmin digitaalisessa tietotulvassa
11.9.2018: DNA selvitti: Sosiaaliset pelit lasten ja nuorten suosikkeja puhelimella pelattaessa
1.8.2018: DNA selvitti: Puhelin on myös pienten koululaisten tärkeä yhteydenpitoväline
14.5.2018: Kyselytutkimus: Etätyö parantaa työmotivaatiota ja tuottavuutta
19.6.2018: DNA tutki: nuoret lisänneet TV-katseluaan selvästi
20.11.2018: DNA tutki: Vanhemmat suhtautuvat myönteisesti koulutyön digitalisoitumiseen
Koululaistutkimus 4.8.2017: DNA selvitti: Joka kolmas ekaluokkalainen pääsee itse valitsemaan ensimmäistä omaa puhelinta
Digitaaliset elämäntavat -tutkimus 6.7.2017: DNA tutki: Digitaalisen asioinnin suosio kasvaa – myös ikääntyneemmillä
DNA:n somebarometri 9.6.2017: DNA:n somebarometri: kaksi kolmesta nuoresta snäppää
31.8.2016: DNA tutki: Teinit viestivät mieluummin älypuhelimen sovelluksilla kuin soittamalla
Koululaistutkimus 9.8.2016 DNA:n koululaistutkimus: Suurimmalla osalla 8-vuotiaista lapsista on jo älypuhelin
Digitaaliset elämäntavat 20.6.2016 Tutkimus: Digitaalisten palveluiden määrää kiitellään – tyytyväisimmät asiakkaat löytyvät nettikirpputoreilta
DNA:n somebarometri 27.5.2016 DNA:n some-barometri: naiset viihtyvät Facebookissa ja Instagramissa, miehet YouTubessa
5.10.2015 DNA tutki: tulevaisuudessa työnteon uskotaan olevan yhä vapaampaa
DNA:n somebarometri 6.3.2015 DNA:n some-barometri: Instagramia käyttää jo 40 % nuorista
26.2.2015 Tutkimus: TV tuli puhelimeen