DNA:n tutkimukset | DNA

DNA:n viestintä

DNA: viestintäosiosta löydät kattavan määrän tietoa. Käytössäsi on kuvapankki, videot, myyntitilastot ja tutkimukset.

DNA:n tutkimukset

Me DNA:lla pyrimme jatkuvasti kehittämään ymmärrystämme asiakkaista ja heidän tarpeistaan sekä markkinoista ja teknologisesta kehityksestä. Tässä ovat apuna tutkimukset ja analyysit. Niitä tehdään sekä DNA:lla sisäisesti että ulkopuolisten kumppanien tietotaitoa käyttäen.

DNA:n tutkimusten päätavoite on tuottaa arvoa DNA:n liiketoiminnan ja keskeisten sidosryhmien päätöksenteon tueksi. Tutkimustiedon avulla pyritään

  • jatkuvasti parantamaan asiakaskokemusta (mm. asiakastyytyväisyystutkimukset, käytettävyystutkimukset, jatkuva palvelun laadun mittaus)
  • ymmärtämään asiakkaiden tarpeita ja kehittämään DNA:n palvelutarjontaa vastaamaan näihin tarpeisiin
  • jakamaan yleishyödyllistä ymmärrystä 

Lisää DNA:n tutkimuksia

 

4.6.2019: Yli puolet nuorista arvioi somen auttavan ihmissuhteissa – ero vanhempiin valtava

 

Koululaistutkimus 20.11.2018: Vanhempien selvä enemmistö arvioi, että Suomessa esiintyy digitaalista eriarvoistumista lasten keskuudessa

Digitaaliset elämäntavat -tutkimus 29.5.2018: Liikkuva kuva valtaa suomalaisten mediaympäristöä – katselu jakautuu useille eri laitteille

DNA:n digibarometri 18.4.2018: Suomalaiset liikkuvat yhä ketterämmin digitaalisessa tietotulvassa 

11.9.2018: DNA selvitti: Sosiaaliset pelit lasten ja nuorten suosikkeja puhelimella pelattaessa

1.8.2018: DNA selvitti: Puhelin on myös pienten koululaisten tärkeä yhteydenpitoväline

14.5.2018: Kyselytutkimus: Etätyö parantaa työmotivaatiota ja tuottavuutta

19.6.2018: DNA tutki: nuoret lisänneet TV-katseluaan selvästi

20.11.2018: DNA tutki: Vanhemmat suhtautuvat myönteisesti koulutyön digitalisoitumiseen

 

Koululaistutkimus 4.8.2017: DNA selvitti: Joka kolmas ekaluokkalainen pääsee itse valitsemaan ensimmäistä omaa puhelinta

Digitaaliset elämäntavat -tutkimus 6.7.2017: DNA tutki: Digitaalisen asioinnin suosio kasvaa – myös ikääntyneemmillä

DNA:n somebarometri 9.6.2017: DNA:n somebarometri: kaksi kolmesta nuoresta snäppää

 

31.8.2016: DNA tutki: Teinit viestivät mieluummin älypuhelimen sovelluksilla kuin soittamalla

Koululaistutkimus 9.8.2016 DNA:n koululaistutkimus: Suurimmalla osalla 8-vuotiaista lapsista on jo älypuhelin

Digitaaliset elämäntavat 20.6.2016 Tutkimus: Digitaalisten palveluiden määrää kiitellään – tyytyväisimmät asiakkaat löytyvät nettikirpputoreilta

DNA:n somebarometri 27.5.2016 DNA:n some-barometri: naiset viihtyvät Facebookissa ja Instagramissa, miehet YouTubessa

 

5.10.2015 DNA tutki: tulevaisuudessa työnteon uskotaan olevan yhä vapaampaa

DNA:n somebarometri 6.3.2015 DNA:n some-barometri: Instagramia käyttää jo 40 % nuorista

26.2.2015 Tutkimus: TV tuli puhelimeen