Asiakaspalvelu- ja myymälätyöt

Mikäli asiakaspalvelu on lähellä sydäntäsi tai janoat tavoitteellista myyntityötä, tutustu avoimiin paikkoihimme alapuolelta ja tule meille työkaveriksi!

Asiakaspalvelun ja DNA Kaupan työntekijät rekrytoidaan suurimmalta osin henkilöstökumppanimme kautta ja kumppani toimii työntekijöidemme virallisena työnantajana.

Tehtävä: Myynnillinen asiakaspalvelija DNA:lle, Jyväskylä

DNA Oyj
DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Haluamme tehdä asiakkaidemme arjesta mutkattomampaa. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n matkaviestinverkon asiakkaat käyttävät eniten mobiilidataa maailmassa liittymää kohden. Olemme Suomen suurin kaapelioperaattori. DNA:lla on yli 4 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö valittiin Suomen parhaaksi työpaikaksi vuonna 2019 Great Place To Work -tutkimuksessa suurten yritysten sarjassa. Vuonna 2019 liikevaihtomme oli 942 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1600 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.
Tehtävän kuvaus

Millaista työskentely DNA:n asiakaspalvelussa sitten on? Katso työntekijöidemme ajatuksia DNA:sta työpaikkana:

Toimitilat, työkaverit ja tuki -https://www.youtube.com/watch?v=5H2O6UoHcMI&feature=youtu.be

Urakehitys, etätyöt ja joustot -https://www.youtube.com/watch?v=IvyipqbnEA0

DNA:n kannustavassa ja avoimessa työympäristössä riittää sekä mielekästä tekemistä että positiivista meininkiä. Me DNA:lla kehitämme henkilöstön työhyvinvointia sekä osaamista ja haluamme olla aidosti erinomainen työpaikka jokaiselle DNA:laiselle. Tunnustuksena tästä DNA valittiin Suomen parhaaksi työpaikaksi Great Place To Work -tutkimuksen suurten työpaikkojen sarjassa. Lue lisää tästä.

Emme odota sinun olevan valmis operaattorialan moniosaaja, tärkeintä on halu oppia ja kehittyä sellaiseksi. Matkalla alan ammattilaiseksi sinua tukevat niin kouluttajat, valmentajat, työkaverit kuin oma esimiehesikin. Paineensietokykysi joutuu kuitenkin koetukselle, sillä työ on itsenäistä ja tavoitteellista. Pääset kehittämään niin ongelmanratkaisutaitojasi, paineensietokykyäsi kuin asiakaspalvelu- ja myyntitaitojasi. Työssä viihtyvyyttä ja jaksamista tukevat kannustava palkkamalli, etätyömahdollisuus sekä terve kilpailuhenkinen ilmapiiri.

Itse työssä vastaat DNA:n kuluttaja-asiakaspalvelusta niin puhelimitse kuin sähköpostitsekin. Työssäsi pyrit helpottamaan asiakkaiden arkea ratkaisemalla heidän pulmiaan liittyen esimerkiksi laskutukseen, teknisiin asioihin tai tarjottavien palveluiden ominaisuuksiin. Vaikka työ on asiakaspalvelutyötä, on myynti suuressa osassa palveluneuvojan arkea. Asiakaspalvelun ohessa kartoitat asiakkaan tarpeet kokonaisuutena ja löydät jokaiselle asiakkaalle juuri hänelle sopivat palvelut ja tuotteet.

Töitä tehdään pääasiassa arkisin klo 7.45 – 18.30 välillä, mutta varauduthan myös 21.15 kestäviin vuoroihin. Lauantaivuorot sijoittuvat klo 8.45 – 16.45 väliselle ajalle.

Haethan pikaisesti tehtävään, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuajalla. Meillä on sovittuna kaksi aloitusta, toinen marraskuun puolessa välissä, toinen joulukuun alussa. Mikäli sinulle heräsi kysymyksiä, voit olla yhteydessä rekrytoinnista vastaavaan Teemu Pajariin, Teemun tavoitat arkisin toimistoaikoina numerosta 050 313 9346.

Haluamme turvata terveytesi ja varmistaa yhdenvertaisen haastattelukokemuksen hakijoille myös koronaviruksen aikana. Niinpä Baronalle hakeminen on helppoa myös poikkeuksellisessa tilanteessa. Rekrytoinneissa hyödynnämme puhelimen lisäksi videokysymyksiä tai -haastattelua. Se on vaivatonta ja turvallista!

Hakuaika

13.10.2020 - 01.11.2020

Työsuhdetyyppi

Kokoaikainen

Sijainti

Jyväskylä

Täytä hakemus

Huom! Asiakaspalvelu- ja myymälätöihin työllistyt kumppaniyrityksemme Baronan kautta ja kumppani toimii työntekijöiden virallisena työnantajana.
 

Tutustu työhön asiakaspalvelussa:

 

 

 

Millaista on työ DNA:n asiakaspalvelussa?

Asiakaspalvelijamme ovat avoimia ja rentoja, heillä on hyvät vuorovaikutustaidot sekä kiinnostusta myyntityöhön.

Millaista on työ DNA:n asiakaspalvelussa?

Palvelet asiakkaita puhelimitse, sähköpostitse ja nykyaikaisella chatillä. Asiakkaan kysymykset liittyvät usein laskutukseen, teknisiin asioihin tai tarjottavien palveluiden ominaisuuksiin. Sinun roolisi on varmistaa, että asiakkaalla on käytössään juuri hänelle sopivat palvelut.

Asiakaspalvelijamme ovat avoimia ja rentoja, heillä on hyvät vuorovaikutustaidot sekä kiinnostusta myyntityöhön. Odotamme sinulta kokemusta asiakaspalvelutyöstä, hyviä sosiaalisia taitoja, halua kehittää osaamistasi ja kiireen keskellä myös paineensietokykyä. Tärkeintä on kuitenkin asenteesi, tavoitteellisuutesi ja halu hoitaa asiakkaamme asiat mutkattomasti kerralla kuntoon.

DNA:n asiakaspalvelussa työskentelet itsenäisesti, saat kattavan perehdytyksen ja jatkuvan tuen kehityksellesi. Tukenasi on laaja joukko asiakaspalvelun ammattilaisia ja hyvä me-henki. Menestyminen ja urakehitys on sinusta itsestäsi kiinni!

Työvuorot sijoittuvat pääasiassa arkeen klo 7.45–18.30, mutta jonkin verran on myös klo 21.15 saakka yltäviä arkityövuoroja. Lauantaina työvuorot ovat välillä klo 8.45–16.45.

Perheystävällisyys on DNA:lla työtapojen mutkatonta joustavuutta. Työvuorosuunnittelumme on joustavaa ja voit vaikuttaa työvuoroihisi omien toiveittesi kautta. Meillä on käytössä myös etäpäivämahdollisuudet ja työajan liukuma.

Millaista on työ DNA Kaupassa?

Olemme ylpeitä sitä, että DNA Kaupoissa kaikki saavat olla omia itsejään. Palvelussa ja myynnissä näkyvät henkilökohtaiset vahvuutemme.