Inhimillisemmän johtamisen puolesta

Inhimillisen johtamisen dna -podcast tuo yhteen huippuasiantuntijoita keskustelemaan hyvän johtamisen vaikutuksesta ja merkityksestä – nyt ja tulevaisuudessa.

Inhimillisestä johtamisesta puhutaan yhä liian vähän. Siksi kutsuin eri alojen huippuosaajia keskustelemaan sekä jakamaan oivalluksia ja ajatuksia aiheen ympäriltä. Toivon, että tämän sarjan avulla voimme Suomessa rakentaa parempaa johtamista – niin että yksilöt ja yritykset menestyvät.

DNA:n toimitusjohtaja Jussi Tolvanen

Jakso 1: Miten johtaa koko ihmistä – ei vain työminää?

Tervetuloa Inhimillisen johtamisen dna -podcastin pariin. Ensimmäisessä jaksossa pureudutaan ihmisyyteen. Millaista on johtaminen tänä päivänä – huomioidaanko koko ihminen? Entä, millaista on hyvä inhimillinen johtaminen sekä johtajan että johdettavan yksilön näkökulmasta? Mitkä taidot korostuvat tulevaisuudessa? 

DNA:n toimitusjohtajan Jussi Tolvasen vieraina aiheesta ovat keskustelemassa Katri Saarikivi ja Pauli Juuti. Saarikivi on Suomen tunnetuimpia aivotutkijoita ja työskentelee tiiminvetäjänä Helsingin yliopiston Kognitiivisen aivotutkimuksen yksikössä. Pauli Juuti on puolestaan tehnyt pitkän uran johtamisasiantuntijana ja kirjailijana.
 

Uusi jakso ilmestyy maanantaisin

Podcastin vieraiksi saapuvat filosofi Esa Saarinen, sisututkija Elisabet Lahti, Finnairin toimitusjohtaja Turkka Kuusisto, filosofi Lauri Järvilehto, tietokirjailija ja organisaatiokonsultti Karoliina Jarenko, Lasten ja nuorten säätiön sekä YTK:n hallituksen puheenjohtaja Mikko-Pekka Hanski, yrittäjä ja Hoiwan toimitusjohtaja Fadumo Ali, puolustusvoimien komentaja Janne Jaakkola sekä KONE:n Executive Vice President, Europe Karla Lindahl.

Inhimillisen johtamisen dna on podcast-sarja, jonka tarkoituksena on ravistella, syventää ajattelua ja inspiroida. Tarkoituksena on innostaa rakentamaan parempaa tulevaisuuden johtamista, jotta sekä yritys että yksilö menestyvät. 

Kuusiosaisen podcast-sarjan uusi jakso julkaistaan joka maanantai Spotifyssa ja muilla yleisimmillä podcast-alustoilla. Podcastin on tuottanut Alma Brand Studio ja jaksot julkaistaan yhteistyössä Kauppalehden kanssa. Kuuntele kaikki jaksot Spotifyssa tai mieleiselläsi podcast-alustalla.