DNA yrityksenä

DNA:n strategia

DNA:n strategia on kompassi, joka ohjaa kaikkea tekemistämme – työntekijäkokemuksesta ja asiakaskokemuksesta aina teknologisiin innovaatioihin. Se ei ole pelkkä suunnitelma, vaan yhteinen suunta, joka tekee DNA:sta rakastetun brändin.

Visiomme
Pitkätukkainen nainen istuu hymyilevästi pöydän ääressä kasvien ja kukkien keskellä valoisassa ja modernissa huoneessa.

Haastajasta markkinajohtajaksi rakastetuimmalla brändillä 

DNA on toiminut alusta alkaen alan haastajana – asiakkaiden eduksi. Vaikka olemme nousseet vuosien saatossa kiinteän laajakaistan markkinajohtajaksi ja matkaviestinmarkkinan kakkoseksi, haluamme säilyttää haastajan asenteemme. DNA:n brändi on aina puhutellut suomalaisia, alkuvuosien Elämä on –kampanjoinnista lähtien. Haluamme säilyttää paikkamme suomalaisten sydämissä jatkossakin ja tässä meitä ohjaavat strategiset tavoitteemme. 

Strategiset tavoitteemme

1. DNA:laiset

Paras paikka tehdä töitä ja oppia

Huolehdimme inhimillisestä ja omanlaisesta työkulttuuristamme.​ Työskentelemme mutkattomasti. Asetamme yhteiset tavoitteet ja teemme valinnat niihin pääsemiseksi. Kannustamme oppimaan ja tuemme kehittymistä, sillä toimintaympäristömme muuttuu jatkuvasti.

2. Asiakkaat

Paras asiakaskokemus

Tarjoamme helposti käyttöönotettavia, korkealaatuisia ja turvallisia palveluita. Uskallamme haastaa tarjoamalla asiakkaille
parhaan vaihtoehdon pohjautuen vahvaan asiakasymmärrykseen. Mahdollistamme asiantuntijuudellamme asiakkaiden liiketoiminnan kehittymisen ja jatkuvuuden.

3. Teknologia

Toimialan edistyksellisin uudistaja

Tuomme asiakkaillemme edistyksellisiä ja uudenlaisia palveluita, joita innovoimme yhdessä asiakkaiden kanssa. Modernit, nopeat ja laadukkaat tietoliikenneverkkomme ja pilvialustamme takaavat turvallisen ja toimintavarman ympäristön asiakkaillemme. Hyödynnämme tekoälyä tehokkuuden ja parhaan asiakaskokemuksen parantamiseksi