DNA sijoitus­kohteena

Teemme asiakkaidemme arjesta mutkattomampaa, jotta jokainen voi keskittyä itselleen tärkeisiin asioihin. 

Teemme asiakkaidemme arjesta mahdollisimman mutkatonta

DNA:n visiona on tyytyväisimmät asiakkaat. Erinomaista asiakaskokemusta tukevat DNA:n keskeiset tukijalat, joihin kuuluvat laadukkaat matkaviestin- ja kiinteät verkot, motivoitunut ja asiakasorientoitunut henkilöstö, edistynyt data-analytiikka sekä haastajakulttuuri, joka näkyy toiminnan ketteryytenä ja kustannustehokkuutena. 

DNA:n strategiset tavoitteet

Strategiset tavoitteemme:

1. Haluamme olla erinomainen työnantaja.
Motivoituneet ja ammattitaitoiset työntekijät ovat olennaisen tärkeitä, jotta voimme tarjota markkinoiden parasta asiakaspalvelua. Yksi keskeinen tapamme mitata DNA:laisten hyvinvointia ja työtyytyväisyyttä on menestyksemme Great Place to Work -tutkimuksessa. DNA valittiin tutkimuksessa helmikuussa 2019 Suomen parhaaksi työpaikaksi suurten yhtiöiden sarjassa.

2. Haluamme, että yksityis- ja yritysasiakkaamme ovat markkinoiden tyytyväisimmät.
Asiakastyytyväisyydessä haluamme olla selvästi kilpailijoitamme paremmalla tasolla. Tässä onnistuaksemme tarjoamme laadukkaita, reilusti hinnoiteltuja ja helppokäyttöisiä tuotteita ja palveluita. Mittaamme asiakastyytyväisyyttä esimerkiksi suositteluhalukkuudella (NPS) ja asiakasvaihtuvuudella (CHURN). 

3. Tavoittelemme toimialan parasta taloudellista kehitystä ja markkinoita nopeampaa kasvua.
Tyytyväiset asiakkaat haluavat keskittää ostoksiaan DNA:lle ja suosittelevat yhtiötä myös uusille asiakkaille. Uskomme korkean asiakastyytyväisyyden, asiantuntevan myynnin ja laadukkaan monikanavaisen asiakaspalvelun johtavan kilpailijoita parempaan taloudelliseen ja omistaja-arvon kehitykseen. Onnistumistamme näissä tavoitteissa mittaamme liikevaihdon ja operatiivisen vapaan kassavirran kehityksellä.

DNA:n strategia pohjautuu seuraaviin ydinkyvykkyyksiin:

DNA:n strategian toteuttaminen