Asiakaspalvelutyöt

Mikäli asiakaspalvelu on lähellä sydäntäsi, tutustu avoimiin paikkoihimme alapuolelta ja tule meille työkaveriksi!

Asiakaspalvelun työntekijät rekrytoidaan suurimmalta osin henkilöstökumppanimme kautta ja kumppani toimii työntekijöidemme virallisena työnantajana.

Avoimet asiakaspalvelutyöt


Millaista on työ DNA:n asiakaspalvelussa?

Palvelet asiakkaita puhelimitse, sähköpostitse ja nykyaikaisella chatillä. Asiakkaan kysymykset liittyvät usein laskutukseen, teknisiin asioihin tai tarjottavien palveluiden ominaisuuksiin. Sinun roolisi on varmistaa, että asiakkaalla on käytössään juuri hänelle sopivat palvelut.

Asiakaspalvelijamme ovat avoimia ja rentoja, heillä on hyvät vuorovaikutustaidot sekä kiinnostusta myyntityöhön. Odotamme sinulta kokemusta asiakaspalvelutyöstä, hyviä sosiaalisia taitoja, halua kehittää osaamistasi ja kiireen keskellä myös paineensietokykyä. Tärkeintä on kuitenkin asenteesi, tavoitteellisuutesi ja halu hoitaa asiakkaamme asiat mutkattomasti kerralla kuntoon.

DNA:n asiakaspalvelussa työskentelet itsenäisesti, saat kattavan perehdytyksen ja jatkuvan tuen kehityksellesi. Tukenasi on laaja joukko asiakaspalvelun ammattilaisia ja hyvä me-henki. Menestyminen ja urakehitys on sinusta itsestäsi kiinni!

Työvuorot kuluttaja-asiakaspalvelussa sijoittuvat pääasiassa arkeen klo 7.45–18.30, mutta jonkin verran on myös klo 21.15 saakka yltäviä arkityövuoroja. Lauantaina työvuorot ovat välillä klo 8.45–16.45.

Perheystävällisyys on DNA:lla työtapojen mutkatonta joustavuutta. Työvuorosuunnittelumme on joustavaa ja voit vaikuttaa työvuoroihisi omien toiveittesi kautta. Meillä on käytössä myös mutkaton etätyömahdollisuus.

 

Huom! Asiakaspalveluun työllistyt Baronan kautta ja kumppani toimii työntekijän virallisena työnantajana.


Tutustu työhön asiakaspalvelussa: