Teemme asiakkaidemme arjesta mahdollisimman mutkatonta
DNA:n visiona on tyytyväisimmät asiakkaat. Erinomaista asiakaskokemusta tukevat DNA:n keskeiset tukijalat, joihin kuuluvat laadukkaat matkaviestin- ja kiinteät verkot, motivoitunut ja asiakasorientoitunut henkilöstö, edistynyt data-analytiikka sekä haastajakulttuuri, joka näkyy toiminnan ketteryytenä ja kustannustehokkuutena.
Me DNA:laiset olemme mutkattoman arjen asiantuntijoita sekä älykkään ja innovatiivisen teknologian hyödyntäjiä. Tehtävämme on tarjota tuotteita ja palveluja, jotka tekevät asiakkaidemme arjesta mutkatonta. Teknologia on vain väline. Asiantuntemus, intohimo ja kyky valjastaa teknologia ihmisille iloksi ja avuksi – nämä taidot ovat meillä DNA:ssa.
Strategiset tavoitteemme
1. Haluamme olla erinomainen työnantaja.
Motivoituneet ja ammattitaitoiset työntekijät ovat olennaisen tärkeitä, jotta voimme tarjota markkinoiden parasta asiakaspalvelua. Yksi keskeinen tapamme mitata DNA:laisten hyvinvointia ja työtyytyväisyyttä on menestyksemme Great Place to Work -tutkimuksessa. DNA valittiinkin helmikuussa 2019 Suomen parhaaksi työpaikaksi suurten yhtiöiden sarjassa. Tavoitteenamme on, että DNA:lla on huippuammattilaisten tiimi, jossa on joka tehtävässä omistautunut ja pätevä työntekijä.
2. Haluamme, että yksityis- ja yritysasiakkaamme ovat markkinoiden tyytyväisimmät.
Asiakastyytyväisyydessä haluamme olla selvästi kilpailijoitamme paremmalla tasolla. Mittaamme asiakastyytyväisyyttä esimerkiksi suositteluhalukkuudella (NPS) ja asiakasvaihtuvuudella (CHURN). Kehitämme jatkuvasti menetelmiämme, joilla mittaamme asiakastyytyväisyyttä. DNA:n asiakkaiden tyytyväisyys on parantanut tasaisesti viime vuosina.
3. Tavoittelemme toimialan parasta taloudellista kehitystä ja markkinoita nopeampaa kasvua.
Tyytyväiset asiakkaat haluavat keskittää ostoksiaan DNA:lle ja suosittelevat yhtiötä myös uusille asiakkaille. Uskomme korkean asiakastyytyväisyyden, asiantuntevan myynnin ja laadukkaan monikanavaisen asiakaspalvelun johtavan kilpailijoita parempaan taloudelliseen ja omistaja-arvon kehitykseen. Onnistumistamme näissä tavoitteissa mittaamme liikevaihdon ja operatiivisen vapaan kassavirran kehityksellä.