DNA yrityksenä

Missiomme

Tehtävämme on yhdistää tärkeimmät 

Meillä on tärkeä tehtävä, jonka kannamme ylpeydellä. Laadukkaat yhteydet, toimivat laitteet, digiosaaminen ja osallisuus digitaalisessa yhteiskunnassa ovat yksityisasiakkaiden ja yritysten sujuvan arjen perusedellytys. DNA:lla on vastuu verkkoyhteyksien ja -palveluiden tuottamisesta jo miljoonille ihmisille, ja haluamme hoitaa tehtävämme hyvin.

Visiomme

Haastajasta markkinajohtajaksi rakastetuimmalla brändillä 

DNA on toiminut alusta alkaen alan haastajana – asiakkaiden eduksi. Vaikka olemme nousseet vuosien saatossa kiinteän laajakaistan markkinajohtajaksi ja matkaviestinmarkkinan kakkoseksi, haluamme säilyttää haastajan asenteemme. DNA:n brändi on aina puhutellut suomalaisia, alkuvuosien Elämä on –kampanjoinnista lähtien. Haluamme säilyttää paikkamme suomalaisten sydämissä jatkossakin ja tässä meitä ohjaavat strategiset tavoitteemme. 

Strategiset tavoitteemme

1. Paras paikka tehdä töitä ja oppia

Motivoituneet ja ammattitaitoiset työntekijät ovat olennaisen tärkeitä, jotta voimme tarjota markkinoiden parasta asiakaskokemusta. Olemme myös saaneet ensimmäisenä suomalaisena suuryrityksenä Väestöliiton Perheystävällinen työpaikka -tunnuksen. Tavoitteenamme on, että DNA:lla on huippuammattilaisten tiimi, jossa on joka tehtävässä omistautunut ja pätevä työntekijä, joka saa loistaa omana itsenään osana yhteisöämme – työnantajalupauksemme mukaisesti inhimillisesti ja omanlaisesti. Meillä kannustetaan jatkuvaan oppimiseen, sillä työelämän muutos on jatkuvaa.

2. Paras asiakaskokemus

Tyytyväiset ja motivoituneet työntekijät mahdollistavat parhaimman asiakaskokemuksen. Haluamme luoda parhaita asiakaskokemuksia tarjoamalla helposti käyttöönotettavia palveluita, korkealaatuisia ja nopeita verkkoja sekä erinomaista asiakaspalvelua. Mittaamme asiakastyytyväisyyttä jatkuvasti ja keräämme asiakkailta palautetta, siitä miten voimme kehittää asiakaskokemusta entistä paremmaksi. 

3. Rakastetuin ja luotetuin brändi

Tavoitteenamme on herättää positiivisia tunteita ja vahvaa luottamusta DNA-brändillä. Uskomme, että brändimme voima on ihmisisissämme ja asenteessamme. Niillä voimme haastaa itseämme ja kumppaneitamme tekemään asioita vastuullisesti ja asiakkaiden eduksi. Pidämme hyvää huolta asiakkaistamme, henkilökunnastamme ja yhteiskunnasta.

4. Markkinoita nopeampi kasvu

Motivoituneet työntekijät, tyytyväiset asiakkaat ja erottuva brändi ovat kasvumme kulmakivet. Uskomme parhaan asiakastyytyväisyyden, asiantuntevan myynnin ja laadukkaan monikanavaisen asiakaspalvelun johtavan kilpailijoita parempaan taloudelliseen ja omistaja-arvon kehitykseen. Onnistumistamme näissä tavoitteissa mittaamme liikevaihdon ja operatiivisen vapaan kassavirran kehityksellä.