Osaavaa asiakaspalvelua
DNA panostaa asiakaspalvelun laatuun ja kehittämiseen, jota tehdään asiakaskokemus edellä. Kokeilemme rohkeasti uutta ja kuuntelemme asiakkaiden toiveita. Digitalisaation myötä robotit ovat DNA:n palveluneuvojien työkavereita, jotka hoitavat heidän apunaan rutiininomaisia töitä. Näin ihmisille jää enemmän aikaa auttaa asiakkaita.
DNA:lla vaatimustaso asiakaspalvelussa on korkea. Pidämme huolta siitä, että palveluneuvojilla on aina käytössään tarvittava osaaminen ja työkalut lisäarvoa tuottavaan asiakaspalveluun.
Asiakaspalvelun oma koulutustiimi huolehtii palveluneuvojien koulutuksista, joita järjestetään lähes viikoittain. Palveluneuvojat kehittävät osaamistaan DNA Koulussa. DNA Kouluun kuuluvat kuuden kuukauden perehdytysjakso, perusopinnot sekä jatko-opinnot, joihin voi hakea vuoden kuluttua työsuhteen alkamisesta.
Mittaamme jatkuvasti asiakaspalvelun laatua ja lisäarvon tuottamista asiakaskokemuksessa. Asiakkaiden kokonaistyytyväisyyttä mittaava rNPS on kehittynyt myönteisesti sekä kuluttajaliiketoiminnassa että yritysliiketoiminnassa.