Huolenpitoa asiakkaista

Haluamme pitää huolta kaikista asiakkaistamme nopeasti muuttuvassa digitaalisessa maailmassa. Siksi DNA:n asiakaspalvelun lähtökohtana on mutkattomuus. Tietoliikennetoimialan tuotteet ja palvelut voivat näyttäytyä monille monimutkaisina, jopa vaikeina ymmärtää. Me haluamme tehdä hankalistakin asioista helposti ymmärrettäviä.

Mutkaton tarkoittaa asiakkaillemme sitä, että DNA kuuntelee aidosti. Asiakkaan tarvitsee soittaa meille vain kerran − me huolehdimme lopusta. Asiakkaamme odottavat monikanavaista asiakaspalvelua, joka on  kaikissa kanavissa yhtä laadukasta. 

Osaavaa asiakaspalvelua

DNA panostaa asiakaspalvelun laatuun ja kehittämiseen, jota tehdään asiakaskokemus edellä. Kokeilemme rohkeasti uutta ja kuuntelemme asiakkaiden toiveita. Digitalisaation myötä robotit ovat DNA:n palveluneuvojien työkavereita, jotka hoitavat heidän apunaan rutiininomaisia töitä. Näin ihmisille jää enemmän aikaa auttaa asiakkaita. 

DNA:lla vaatimustaso asiakaspalvelussa on korkea. Pidämme huolta siitä, että palveluneuvojilla on aina käytössään tarvittava osaaminen ja työkalut lisäarvoa tuottavaan asiakaspalveluun. 

Asiakaspalvelun oma koulutustiimi huolehtii palveluneuvojien koulutuksista, joita järjestetään lähes viikoittain. Palveluneuvojat kehittävät osaamistaan DNA Koulussa. DNA Kouluun kuuluvat kuuden kuukauden perehdytysjakso, perusopinnot sekä jatko-opinnot, joihin voi hakea vuoden kuluttua työsuhteen alkamisesta. 

Mittaamme jatkuvasti asiakaspalvelun laatua ja lisäarvon tuottamista asiakaskokemuksessa. Asiakkaiden kokonaistyytyväisyyttä mittaava rNPS on kehittynyt myönteisesti sekä kuluttajaliiketoiminnassa että yritysliiketoiminnassa. 
 

Mutkattoman arjen palveluita

DNA:lla kokeillaan rohkeasti uusia palvelukonsepteja, joilla pyritään pitämään erinomaista huolta asiakkaasta.
 

Matkaviestintä ja terveys

Mobiililaitteiden käyttö on turvallista

Tietoliikenneyhtiönä tehtävämme on tarjota tärkeitä viestintäyhteyksiä ja ylläpitää sekä kehittää yhteiskunnalle kriittistä infrastruktuuria. Ratkaisuillamme, kuten matkaviestin- ja laajakaistapalveluilla on suuri kysyntä, ja niiden käyttö on lisääntynyt Suomessa viime vuosina merkittävästi. Haluamme ylläpitää ja kehittää verkkojamme niin, että kaikki suomalaiset voivat hyödyntää laadukkaita yhteyksiä.

Mobiililaitteiden, kuten matkapuhelinten ja tablettien, käyttö suhteutettuna asukaslukuun on Suomessa maailman kärkiluokkaa. Mobiililaite tarvitsee toimiakseen myös tukiasemia ja siihen liittyviä muita laitteita. Jotkut voivat olla huolissaan mobiililaitteiden ja niiden tukiasemien radiotaajuisten kenttien (RF-kenttien) terveysvaikutuksista.

Mobiililaitteiden ja tukiasemien sähkömagneettisen säteilyn terveysvaikutuksia on tutkittu paljon. Tutkimuksissa säteilyn ei ole havaittu aiheuttavan haitallisia terveysvaikutuksia. Suomen Säteilyturvakeskus (STUK) on asettanut mobiililaitteiden ja tukiasemien sähkömagneettisille kentille tarkat turvallisuusrajat, jotka DNA ottaa huolellisesti huomioon suunnitellessaan ja toteuttaessaan mobiiliverkkoja.  Viranomaiset (Suomen Säteilyturvakeskus ja Liikenne- ja viestintävirasto Traficom) valvovat verkkojen turvallisuutta tarkasti.

 

Tässä FiComin artikkeli 5G-verkoista ja niistä esitetyistä huolista >>

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Lisätietoja: Suomen Säteilyturvakeskus (STUK)