Position: Service Manager
DNA Oyj
Job description
Haluatko olla avainasemassa varmistamassa asiakkaidemme tyytyväisyyden ja palveluiden sujuvuuden?
Etsimme innostunutta ja osaavaa Service Manageria liittymään tiimiimme! Tehtävä on kokoaikainen ja sijoittuu Helsinkiin tai Lahteen. Meillä voit työskennellä myös mutkattomasti etänä. Aloitus tehtävässä mahdollisimman pian sopimuksen mukaan, viimeistään elokuussa 2025.
Millaisten tehtävien pariin pääset työskentelemään?
Service Managerina pääset sukeltamaan monipuolisiin ja mielenkiintoisiin tehtäviin. Tekemisemme keskiössä on asiakas ja tärkein tehtävämme on tuottaa nimetyille asiakkaillemme arvoa. Service Managerimme palvelevat niin kotimaisia kuin kansainvälisiä yritysliiketoiminnan asiakkaita palvelumalliemme mukaisesti.
Tässä roolissa vastaat sinulle nimettyjen asiakkaiden asiakastyytyväisyydestä, palveluiden hallinnasta ja kehittämisestä, varmistaen, että kaikki toimii saumattomasti ja tehokkaasti. Toimit asiakkaan luottohenkilönä ja linkkinä DNA:n ja asiakkaan välillä, koordinoiden ja kehittäen asiakkaan palvelukokonaisuuden osa-alueita. Tehtävässä korostuu kyky ymmärtää asiakkaiden tarpeita ja tukea asiakkaan liiketoiminnan kehittämistä. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä DNA:n myyntitiimien ja eri liiketoimintojen kanssa.
DNA on osa Telenor konsernia, joten yhteistyötä tehdään yli maarajojen ja pääset tekemään töitä monipuolisesti eri sidosryhmien kanssa. Käytämme työkielenä sekä suomea että englantia, joten on tärkeää, että puhut ja kirjoitat sujuvasti molemmilla kielillä.
Mitä voimme tarjota sinulle?
Työnantajalupauksemme mukaisesti tarjoamme sinulle inhimillisen ja omanlaisen työpaikan, jossa nopeus, rohkeus ja mutkattomuus näkyvät päivittäisessä arjessamme. Me DNA:lla uskomme, että tyytyväiset työntekijät luovat tyytyväisiä asiakkaita. Tavoitteenamme on olla erinomainen työpaikka kaikille DNA:laisille ja kehitämmekin jatkuvasti käytäntöjämme varmistaaksemme tämän toteutumisen. Tässä tehtävässä pääset työskentelemään kannustavaan, kehitysmyönteiseen ja itseohjautuvaan työyhteisöön osaksi yhdentoista Service Managerin tiimiä.
Lisäksi tarjoamme:
Monipuolisia ja vaihtelevia työtehtäviä, joissa pääset haastamaan itseäsi ja muita
Laajat koulutus- ja kehitysmahdollisuudet, jotka tukevat ammatillista kasvuasi
Inspiroivan ja kannustavan työyhteisön, jossa arvostetaan yhteistyötä ja innovatiivisuutta
Modernit työvälineet ja -tilat, jotka tukevat tehokasta ja mukavaa työskentelyä
Mukavat ja asiantuntevat työkaverit, tukea ja sparrailua eri tilanteissa
DNA tarjoaa kilpailukykyisen palkan lisäksi kattavat henkilöstöedut, kuten joustavat työajat ja mahdollisuuden etätyöhön.
Mitä me etsimme?
Etsimämme henkilö on itseohjautuva palveluhallinnan ammattilainen, joka on valmis haastamaan asiakkaidemme eduksi. Me DNA:lla toimimme arvojemme mukaisesti, rohkeasti kyseenalaistaen, mutkattomasti keskustellen ja nopeasti kokeillen. Jatkuva kehittyminen ja kehittäminen on meille tärkeää, toivottavasti myös sinulle.
Etsimme henkilöä, jolla on:
Vahvaa kokemusta palveluhallinnantehtävistä B2B-ympäristössä vähintään 5 vuoden ajalta, mieluiten ICT alalta
Kyky ymmärtää ja kehittää asiakkaan liiketoimintaa asiakkaalle arvoa tuottaen
Erinomainen kyky johtaa ja koordinoida monimutkaisia palvelukokonaisuuksia
Halu kehittää niin omaa kuin DNA:n toimintaa asiakkaidemme eduksi
Hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot, sekä kyky toimia tehokkaasti paineen alla
Nopea kyky omaksua uusia asioita ja hahmottaa kokonaisuuksia
Korkeakoulututkinto kaupalliselta tai tekniikan alalta, tai työkokemuksen kautta hankittua osaamista ICT-palveluhallinnasta
Vähintään Foundation -tason sertifikaatti ITIL:stä, SIAM sertifikaatti katsotaan eduksi
Tehtävä edellyttää hyväksyttyä turvallisuusselvitystä.
Kiinnostuithan? Odotamme hakemustasi jo innolla!
Haku päättyy 28.5.2025. Käsittelemme kuitenkin hakemuksia jo hakuaikana – älä siis turhaan odota viimeiseen hakupäivään! Toivomme sinun liittävän CV:n lisäksi hakukirjeen. Hakulomakkeen tietokenttiä ei erikseen tarvitse täyttää. Voit jättää hakemuksesi suomeksi tai englanniksi.
Mikäli sinulle heräsi kysymyksiä, tai haluat keskustella paikasta tarkemmin, voit ottaa yhteyttä rekrytoivaan esihenkilöön Service Management Team Lead Hannele Härkänen, +358 440447727 tai sähköpostitse hannele.harkanen(at)dna.fi. Parhaiten tavoitat Hannelen puhelimitse 19.5. klo 14-15 ja 22.5. klo 9-10.
Miksi valita DNA?
DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Tehtävämme yhteiskunnassa on yhdistää tärkeimmät. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n asiakkaat ovat jo vuosien ajan olleet mobiilidatan käyttömäärissä maailman kärkijoukossa. DNA:lla on noin 3,7 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö on palkittu lukuisia kertoja erinomaisena työnantajana ja perheystävällisenä työpaikkana. Vuonna 2024 liikevaihtomme oli 1 100 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1 600 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Facebookissa @DNA.fi, Instagramissa ja Threadsissa @dna_fi sekä LinkedInissä @DNA-Oyj.
Arvostamme jokaista työntekijäämmesellaisena kuin hän on – omanlaisenaan. Välittämättä iästä tai sukupuolesta, riippumatta siitä miltä näytät, mistä tulet, ketä rakastat tai miten juuri sinä näet maailman. Omanlainen työyhteisö on rikkautemme.
Alla olevista linkeistä löydät lisätietoja asioista, jotka saattavat kiinnostaa sinua.
Application period
Tue May 13 10:20:33 EEST 2025 - Wed May 28 00:00:00 EEST 2025
Employment type
Kokoaikainen
Location
Helsinki
Application link
DNA is part of Telenor Group, so you will be directed to Telenor's recruitment portal when you apply to our open positions.
If you are interested in DNA's customer service jobs or sales jobs, you can find them from the menu above (in Finnish).
DNA’s CEO: “Unjustified lack of trust leads to unnecessary monitoring”
DNA’s custom of giving its employees the flexibility to work wherever and whenever it suits them, which the company adopted in 2012, has become one of its biggest success stories.
DNA's people-oriented community awarded - "People feel genuine pride"
DNA came second in the category of People-Centred Work Community in the HumanPower23 awards organised by Hälsa in November 2023. DNA received a special mention from the jury for putting its people at the heart of everything.
DNA still believes in freedom and responsibility – coming to the office is a choice, not an obligation
We have long believed that the best ideas arise where there is space to think. It's not about where you do it, it's what you do. That’s why we are excited about future ways of working, where the common goal can be reached along many different paths.
Even though we work together, we are still individuals. Some of us are early risers, while others are at their best when the sun sets. At DNA, you can work wherever and whenever you want: in a tree house, at the library, a summer cabin, the office, or any favourite place. As long as the goals are met and we reach them together, the journey can also be made on roads less travelled. There’s no need to ask permission from your superiors.
It's not easy, breaking the rules and accustomed ways. But we have been practicing a straightforward way of working based on trust and individual responsibility for 10 years now. What we have learned is that no one should be left alone. We need encounters and discussions, as well as acceptance of differences. Who knows where we'll find ourselves when we dare to do things differently?